צילום חתונה – ההחלטות הנכונות

צילומי זוגיות כך שיהיה לא מעיק .צילום קליל , צילום טבעי מאפשר לזוג מעט אינטימיות לפני הבום הגדול .

לראות זוג מאוהב ומאוחד עומד תחת החופה ומבטיח לאהוב האחד את השני לנצח נצחים – אין דבר מרגש מכך. החתונה עצמה היא הרגע הגדול, אין ספק, אבל צילומי חתונה מתחילים מראש. בשעות הבוקר, לב הכלה בסלון כלות מתקתק בקצב מהיר תחת שילוב מטורף של התרגשויות, מחשבות ולחץ כאשר הראשון שפוגש את הכלה הוא הצלם. הצלם ילווה את הזוג מתחילת היום ועד סוף האירוע כאשר הצלם הוא הדמות אשר תקנה לזוג אווירה של רוגע וביטחון. צילום חתונה איכותי ידע לתפוס בדיוק את כל אותם הרגעים המיוחדים הללו שיישארו מתועדים לנצח ויהיו באמת בלתי נשכחים.

זוג אשר עומד להינשא יכול לספר לכם כי שלבי ההכנה לחתונה אינם כה פשוטים אשר משלבים החלטות ובחירות אשר עתידות להשפיע על האירוע כולו. חלק מן החלטות גורליות אלו נדרש הזוג לבחור בצלם אשר ילווה אותם במהלך היום כולו. למעשה זהו הספק אשר מצוי בקרבה אינטימית במהלך היום כולו ולזוג יותר מכל ספק אחר שייבחר. ועל כן רצוי שאותו אדם יוסיף וישרה רוגע וביטחון לזוג ולסביבת החתונה בכלל. עליו לדעת את תפקידו בצורה המקצועית ביותר אשר יתעד וינצור עבורכם את הרגעי האושר והשמחה הבלתי חוזרים הללו. ויותר מכך, יטע בכם תחושות שניתן לסמוך עליו והוא הדמות אשר יקנה עבורכם אווירה של רוגע ובטחון.

כדי לחזק את ביטחון הזוג ולהתגבר על פחדי המצלמה ולהראות שניתן להוציא אנשים פוטוגנים גם כאשר המחשבה שלכם כי הם לא פוטוגנים, היא לצאת לצילומי ניסיון ימים לפני החתונה. ביום זה הזוג נלקח ליום צילומי ניסיון שבו נבדקות הזוויות והתאורה המחמיאות ביותר עבור בני הזוג. מלבד לצילום, יום זה יתרום רבות ליום החשוב ביותר, יום החתונה, להפקת התמונות הטובות ביותר עבור הזוג.

על מנת שנוכל לשתף את יום האירוע הגדול יחד עם ילדכם ואף נכדיכם אנו זקוקים לצילום איכותי שישאיר את הניחוח של האירוע לאורך השנים. הזיכרון אינו נצחי, אך התמונות המוחשיות שתקבלו, כן. ועל כך אין לזלזל בבחירת צלם החתונה ויש לשקול ולחשוב על כך בכובד ראש. בעת בחירת הצלם נכנסים ומשתלבים פרמטרים רבים: איכות, עבודות קודמות, המלצות, מותג וכמובן מחיר. זוגות רבים רואים במחיר הצלם פרמטר חשוב מידי אך מתעלמים מעבודה כי ההתקשרות עם הצלם היא אחת הארוכות ביותר, במהלך האירוע ואחריו, מבין כל שאר הספקים באירוע.

יום העבודה של צוות סט הפקות מתחיל כבר משעות הבוקר עם הזוג ונגמר מספר ימים לאחר השמחה. לאחר יום האירוע התמונות הרבות שצולמו בעדשת המצלמה ועדשת הוידיאו נלקחות לעיבוד. מכלול התמונות באירוע יעבור עיבוד מקצועי על מנת להוציא מאותם תמונות את רגעי הקסם אשר נלכדו בעדשת המצלמה. עריכת הוידיאו גם היא דרך נוספת לספר את יום האירוע בדרך המקורית והמדויקת ביותר.

צלם חתונה מיוחד ומקצועי יכול לתת את המענה לצילום האירוע. מעבר לצילום תמונות סטילס חשוב לנו לנסות ככל האפשר לשמר את האווירה וההתרגשות של יום האירוע, שימור זה יכול להעשות רק על ידי צילום וידאו. צילום וידיאו עם רעיון מקורי וצלם אשר ערני לשאר ההתרחשויות ביום זה הוא אשר יכתיב עבורם רגעי שיא מיוחדים שנלכדו בסרט החתונה שלכם. חשיבה “מחוץ לקופסא” בצילום וידיאו היא דרך נוספת לחדד ולתת גוון נוסף מאחת המזכרות שלכם מיום אירוע מיוחד זה. צלם טוב בונה לו את הסטנדרט שלו בבחירת כל המרכיבים.

מחפשים צלם חתונה איכותי? – סט הפקות היא התשובה עבורכם.

אם אתם זקוקים לצוות צילום מקצועי אשר יכול לעמוד בדרישות ובתנאים הללו שציינו במאמר אתם זקוקים לסט הפקות. אנו מאמינים כי התמונות והווידאו הם המזכרת החשובה ביותר עבורכם, ולכן אנו מתייחסים לעבודתנו ברצינות רבה ובעבודה קשה על מנת להוציא את המירב מאיתנו. סט הפקות אינם מתפשרים על איכות, ולכן התוצאות הם בהתאם. מלבד ההתרשמות מהצילומים באתר, אין טוב ממראה עיניים – אתם מוזמנים, בכל עת, ליצור עימנו קשר ולתאם פגישה בה תוכלו לראות במו עיניכם את האיכות, העבודה ללא פשרות והייחודיות של סט הפקות.
צרו קשר:

טל: 052-6867867

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

               
דילוג לתוכן