צילום חתונה ב4K

צילומי זוגיות לפני צילום יום החתונה , נועדו לצלם את בני הזוג במקומות בהם לא נוכל לצלם ביום החתונה מפאת המרחק , השעות ומזג האוויר הלא צפוי ביום החתונה

 4K – רזולוציה חדה יותר מהמבט של החתן על הכלה.

הטכנולוגיה בעולם המדיה מבקשת כל הזמן לחתור תחת הצילום הקולנועי ולהחדירו אל הסלון הביתי. אנחנו אוהבים לצפות במרקעים ענקים ככל הניתן, במסכים דקים וחכמים יותר, וברזולוציה באיכות מרבית.                            חישבו איזו מהפכה מתרחשת בימים אלו בתחום הדיגיטלי, כשרזולוציה מכפילה את עצמה פי ארבע? לטכנולוגית הזו קוראים 4k. תארו לעצמכם מה קורה לחוויות הצפייה עם מצופפים יחד 8 מיליון פיקסלים לידי תמונה איכותית עוד יותר? עד כמה מימדים באמת אפשר לראות בתמונה אחת?

הרזולוציה עולה – העיניים מתרגלות

עד היום העיניים שלנו התרגלו לרזולוציה 1080×1920 בעלת 2 מיליון פיקסלים. תמונת Full HD ריגשה אותנו למשך זמן קצר עם צבעים חדים ששבו את המבט שלנו במסך- שעכשיו מתחלף ב4k. הרזולוציה החדשה באה לידי ביטוי במימד הרוחב והן במימד הגובה, מה שמביא את התמונה לאיכות אימתנית של 3840X2160.מאיפה בכלל בא השם 4k? המושג מושאל כמובן מעולם הקולנוע והסרטים בו רגילים לרזולוציות גבוהות הרבה יותר 4,096×2160))  זאת בזכות מסכי ענק המותאמים ליחס מימדים רחב 17:9. בחישוב פשוט הרזולוציה מסתכמת סה”כ ב-3.8 מיליון פיקסלים. ולמרות זאת, בענפי הטלוויזיה והצילום החליטו למתג ולשווק את הכלי הטכנולוגי בשם 4K.

מבחינה עובדתית, מי שיבחר לראות את הטכנולוגיה בסלון הביתי, ייאלץ להחליף את תשתית הכבלים שלו. כמו כל טכנולוגיה חדשה שפורצת דרך, לוקח זמן לעולם לראות העתיד לבוא. הרי יש אנשים שימתינו עד ש k4 יהפוך למושג מוכר ושגור כמו  ה HD , יש שיחכו שהחידוש יעבור ממש לידים מבלי לצפות במתרחש. יחד עם זאת, יש מי שרואה כמה מימדים קדימה ומשתכלל, רוכש מצלמה 4k, מצלם 4k, חושב 4k.

בהמשך ישיר לרזולוציה, כולנו רוצים סרט מרגש, עוצמתי ובלתי נשכח שמרכיב את יום החתונה שלנו. עם רחף או בלי – כולם רוצים מספר רב של מצלמות במחיר סביר. השאלה, עד כמה אתם מוכנים להשקיע בסרט שלכם – אם טכנולוגית ה-k4  היא חבילה רלוונטית מבין האפשרויות הניצבות בפניכם בתור חתן וכלה ביום החתונה? יכול להיות שקיימת רזולוציה חדה יותר מהמבט של החתן על הכלה? אם כן, בוא נצלם את זה עכשיו! האם בין כל השכלולים הטכנולוגיים, יש חברת הפקות בעלת יכולת לפרוץ את תחום הפקת האירועים ולחבר את הצילום הקולנועי הישר על צילומי החוץ והרגעים המרגשים מהחתונה שלכם. התשובה נמצאת לא רק ברזולוציה, אלא מאחורי מי שמפעיל ויודע להשתמש בטכנולוגיה הזו. כדאי שתבדקו את סט הפקות.

מסכים תומכי 4K

למרות שיש ברשותך מצלמה שמצלמת ב4k, לא כל מסך יכול לקרוא את טכנולוגית ה-4k. לחברת הפקת האירועים סט הפקות יש מספר חבילות  איכותיות אשר מספקות מגוון רחב של הצעות עבור קהל לקוחותינו ומציעות רמות שונות של איכויות: מצילום DSLR  וכתף, דרך צילום במצלמת תלת מימד D3 ייחודית, בתוספת עזרים רובוטיים שמעשירים את איכות הסרט שלך. טכנולוגית ה4k  הינה חבילה זמינה ואטרקטיבית אשר קיימת ברשימת החבילות שחברת סט הפקות יכולה לספק עבורך, לשם הפקת אירוע משפחתי, סרט תדמית מעמיק או שירות לקידום נכון של העסק שלך.

מאמרים נוספים

מאמרים נוספים

               
דילוג לתוכן