ההכנות של החתן

ההכנות של החתן לפני המפגש בחתונה הן רגעים מרתקים שמזדקקים לתמונות יפות וזיכרונות לכל החיים. בשנת 2024, SET PHOTOGRAPHY אנו מביאים צוות מיומן של צלמים, המתמחים בתיעוד בלתי נשכח בצילומי סטילס ווידאו, שישדרגו את הזיכרונות מהאירוע וההכנות לזיכרון מושלם.

אנו SET PHOTOGRAPHY מצטרפים לזמנים שונים יחד עם החתן בהכנות, מקום שנמלא באנרגיה חיובית ומרוץ נגד הזמן .

בעזרת התאורה המתאימה והמקצועית, אנו יודעים להדגיש את הרגעים הייחודיים שבהם החתן מתכונן להיפגש עם כלתו ..

צילומי סטילס של החתן בזמן ההכנות מצליחים להציג את האמוציות, בזמן שהוא מתלבש, מהדק את העניבה ודש החליפה ומצפה להיפגש עם הכלה. אנו יודעים ללכוד את הביטויים והאנחות על פניו, שמספקים הצצה ייחודית לתחושות הפנימיות שלו..

כל רגע של הכנות של החתן משמש לצוות הצילום גם כזמן להצטיין בפרטים הקטנים. אנו מכוונים, מחייכים ומלווים במקצועיות בשלב הזה, ומתמקדים בצילומים שעוקבים אחרי כל פרט – הקישוטים על מכונית החתונה על ידיו.

בנוסף לצילומי סטילס בוידאו מתכננים את הצילומים  עם החתן, מתאימים זמנים ומקומות, כדי ליצור סרט שיתמזג באופן יצירתי עם צילומי הכנות הכלה.

SET PHOTOGRAPHY מלווים את החתן גם תפקידו במהלכי האירוע , מתחילים כבר בשלב ההכנות לשתף אותו בתהליכי הצילום  והאירוע ובכך לדואגים להפיג את המתח .

החתן הישראלי המודרני ימצא בצילומי ההכנות שלו ייחודיות שתוסיף לו את רמת התהליכים של המפגש עם הכלה, והם ישמשו כייחודיים בעתיד לכל זמן. SET PHOTOGRAPHY מבטיחים להציע חוויה שלא תשכח, כשצוות הצילום שלנו ילוו אתכם בחוויה הזו.

גלריות • נוספות

לחצו לצפייה  

Image hover effect image

צילומי חוץ

לצפיה

Image hover effect image

צילומי זוגיות מוקדמים

לצפיה

Image hover effect image

יום החתונה

לצפיה

Image hover effect image

קרנבל החתונה

לצפיה

               
דילוג לתוכן